Wie zijn wij...?


Een ploeg enthousiaste ouders met kinderen die school lopen in de “Wegwijzer” en/of in de “GOM”.

Wat is onze drijfveer ?

Het welzijn van alle kinderen bevorderen door beide scholen zowel financieel als organisatorisch te ondersteunen.

Hoe gaat dit in zijn werk ?

Op regelmatige basis worden er Ouderraden georganiseerd tijdens dewelke

-   de directies van “De Wegwijzer” en “De GOM” informatie geven mbt. de werking van beide scholen

-   de ouderraad de ideeën en wensen kan kenbaar maken van de ouders en de kinderen

-   de directie en Ouderraad mekaars wensen zoveel mogelijk proberen met elkaar in lijn te brengen.

Organisatorisch ondersteunen we het schoolteam door te helpen bij bvb. Mosselfeest (GOM), Schoolfeest van de Wegwijzer.

Financieel ondersteunen we het schoolteam door bvb. een spaghetti-avond te organiseren, marsepein- en truffelverkoop.

Jaarlijks wordt er tijdens de Ouderraad besproken welk bedrag er per kind wordt gegeven aan de scholen.

Hoe besteedt de school het geld ? Door bvb. budget bij te leggen bij aankoop van digitaal lesbord (GOM), bij aankoop speeltuig speelplaats (De Wegwijzer)

 Waarom meedoen ?

Je hebt de mogelijkheid om nieuwe ideeën naar voor te brengen bvb. om geld in te zamelen, ideeën mbt. gezonde voeding, ideeën rond veiligheid...

 Je beslist zelf aan welke activiteiten je deelneemt !

Bestuur:

  • Voorzitster  Bart Apers
  • PenningmeesterClaudia de Vriend
  • Secretaris - Natashia De Cort
Onze leden:
  • Lieve Berghmans
  • Radia Isbai
  • Wendy De Vreese
  • Katrien Elinck
  • Niki Van den Broeck
  • Cindy Kessels
 Helpende handen:


  • Nanine Rogiers
  • Kristel Bogaert
  • ClaudiaMartinet
    Freya Temmermans


Zin om mee te doen?

Je kan deel uitmaken van deze enthousiaste ploeg  door je naam, adres, telefoon en e-mail hieronder in te vullen.
Je wordt voor de eerste vergadering uitgenodigd. Daarna kan je nog steeds beslissen of je verder wil deelnemen.

Naam:     ……………………….…………………….

Adres :   ……………………………………………

E-mail :  ……………………………………

Telnr. :  …………………………………………